Úvod Nápověda & Info Časté dotazy

Časté dotazy

Pojištění zásilek

Všechny námi odesílané zásilky v rámce EU a EEA jsou pojištěny na úplnou hodnotu zboží.

Zasílání mimo EU a EEA

V případě zájmu o zaslání zboží do zemí mimo Evropskou Unii nebo EEA nás nejprve kontaktujte.

Potvrzovací email nepřišel, co dělat

Emaily potvrzující zákaznické účty i objednávky jsou generovány automaticky a vždy odejdou z našecho serveru. Pokud nemáte email ve složce doručená pošta, zkontrolujte složky "Spam nebo "Junk". Doporučujeme označit odesílatele jako "není spam".

Jak dlouho trvá dodání objednávky

Dodání v EU obvykle netrvá déle než pracovních dnů 10 dní. Doba dodání závisí na spediční dostupnosti lokality příjemce.

Zásilka nedorazila, co dělat ?

Pokud je zpoždění delší než 5 pracovních dnů od výše popsaného časového rámce, kontaktujte spediční společnost. Pokud tam s řešením neuspějete, kontaktujte nás e-mailem nebo prostřednictvím kontaktního formuláře, vždy uveďte ID objednávky.

Jsou objednávky zasílány se službou Track & Trace ?

Ano, všechny objednávky jsou odesílány se službou online sledování zásilky.

Zasílání do zemí s povinností cla a poplatků

Internetový obchod realizuje pouze odeslání objednávky a případnou celní deklaraci pro spediční společnost. Platba celních a dalších poplatků a případné související daňová povinnost jsou na zodpovědnosti a jdou k tíži kupujícího.

Je možné platit přes službu PayPal ?

Ne



TOPlist