Úvod Nápověda & Info Reklamace

Reklamace

Reklamace vady produktu

Reklamace výrobních vad a závad produktů se řídí platnými zákony a souvisejícími předpisy.

Reklamace jsou vyřizovány co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

V případě zamítnuté reklamace má prodávající právo na náhradu veškerých nákladů spojených se zamítnutou reklamací.

V případě zamítnuté reklamace má prodávající právo na náhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu.

Postup při reklamaci

1) Informujte nás

Informujte nás o zájmu reklamovat zboží emailem nebo ve výjímečných případech písemně.

2) Zašlete zboží

Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a zašlete (ne na dobírku) na námi určenou poštovní adresu.

3) Posouzení

Stav a závady produktu budou posouzeny, v případě pochybností může být produkt odeslán na posouzení výrobci.

4) Rozhodnutí o reklamaci

Na základě posouzení stavu a závady produktu bude rozhodnuto o uznání nebo o zamítnutí reklamace. O výsledku reklamace budete písemnou formou informováni.

Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od kupní smlouvy se řídí platnými zákony a souvisejícími předpisy.

Kupující má právo do okamžiku doručení objednávky odstoupit od kupní smlouvy.

Prodávající má právo na náhradu nákladů vynaložených v dosavadním průběhu objednávky.

Postup při odstoupení od kupní smlouvy

1) Informujte nás

Informujte nás o zájmu reklamovat zboží emailem nebo ve výjímečných případech písemně.

2) Vyčíslení

Kupující bude informován o vykalkulované výši refundace.

3) Refundace

Částka je dle rozhodnutí zákazníka buď připsána k zákaznickému kreditu nebo vrácena formou SEPA bankovního převodu.



TOPlist