Reklamace
Reklamace vady produktu
Reklamace výrobních vad a závad produktů se řídí platnými zákony a souvisejícími předpisy.
Reklamace jsou vyřizovány co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.
V případě zamítnuté reklamace má prodávající právo na náhradu veškerých nákladů spojených se zamítnutou reklamací.
V případě zamítnuté reklamace má prodávající právo na náhradu nákladů spojených s odesláním zboží zpět kupujícímu.
Postup při reklamaci
1) Informujte nás
Informujte nás o zájmu reklamovat zboží emailem nebo ve výjímečných případech písemně.
2) Zašlete zboží
Zboží zabalte tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození a zašlete (ne na dobírku) na námi určenou poštovní adresu.
3) Posouzení
Stav a závady produktu budou posouzeny, v případě pochybností může být produkt odeslán na posouzení výrobci.
4) Rozhodnutí o reklamaci
Na základě posouzení stavu a závady produktu bude rozhodnuto o uznání nebo o zamítnutí reklamace. O výsledku reklamace budete písemnou formou informováni.
Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od kupní smlouvy se řídí platnými zákony a souvisejícími předpisy.
Kupující má právo do okamžiku doručení objednávky odstoupit od kupní smlouvy.
Prodávající má právo na náhradu nákladů vynaložených v dosavadním průběhu objednávky.
Postup při odstoupení od kupní smlouvy
1) Informujte nás
Informujte nás o zájmu reklamovat zboží emailem nebo ve výjímečných případech písemně.
2) Vyčíslení
Kupující bude informován o vykalkulované výši refundace.
3) Refundace
Částka je dle rozhodnutí zákazníka buď připsána k zákaznickému kreditu nebo vrácena formou SEPA bankovního převodu.